Sephora ve Jolly

Sonunda Sephora Tunalı'da da açıldı..Sevgili Ankara'lı dostlara duyurulur..Ne zamandır aradığım altın renkli göz kalemini de Sephora'da buldum çok sevindim..Bu arada mavi rimelleri de çok güzel görünüyordu,arayan varsa mutlaka bir baksın..Ben epeyce arayıp,başka bir markadan almıştım..Çok da memnun kalmadım..

Bu arada hazır konu Tunalı'dan açılmışken,Tunalı'daki Jolly Tur'a yolum düştü geçen gün..Yahu bu kadar mı suratsız olur bir satıcı..Üstelik bizden başka müşteri de yoktu..Ama kadın sanki satmak istemiyor..Ya da biz satıcıyız da o alıcı ,o derece ..İşinden bezmiş gibi..Kayınpederim için gitmiştik,kendim olsa anında bırakıp çıkardım artık broşürleri karıştırıp ya sabır çekip oturdum ..Niye böylelerini çalıştırdıklarını anlayabilmiş değilim..

Hemen karşılarındaki ETS'yi ziyaret etmelerini tavsiye ederim herkese..Erken rezervasyonun son günü bile arı kovanı gibi olan ofislerinde güler yüz gösterebiliyorlar..