Rainforest Balance/ Yağlı saçlar İçin Şampuan

The Body Shop indiriminden aldığım harika kremlerle birlikte bir tane de şampuan almıştım..Gerçi şampuan indirime girmemişti ama beni çeken doğa dostu, paraben ve silikon içermeyen bir ürün olmasıydı..Yağlı saçlarım için serinin uygun ürününü bulup hemen denemeye başladım..Malum Big' den çok memnunum ama bu ürün  daha ekolojik diye hem de elimde bir alternatif olsun diye bir bakayım dedim..
Tabi fikrimi ilk bir kaç denemeyle vermek istemedim..Ne de olsa yapısı gereği yağlı saçlar öyle hemencecik bir şampuana alışamıyor..Ama maalesef geçen onca zaman ve yarılanan şişeye rağmen bu şampuandan hiç mi hiç memnun kalmadım..
Neden derseniz bir kere sürmesi ayrı iş, önce elinize bir miktar şampuan alıp, koyu olan kıvamını bir miktar seyreltmeniz gerekiyor..Saçı çok sertleştiriyor, açılması çok zor oluyor..Hele ki uzun saçlarınız varsa  mutlaka saç kremi gerekiyor..Üstelik nasıl yağlı saç şampuanı anlamadım..Ertesi gün insanın saçları hiç yıkanmamış gibi oluyor..Kısacası benim saçıma hiç yaramadı..
Yine de herkesin saç tipi farklıdır belki de bu şampuandan da çok memnun olanlar vardır..Ama şimdilerde Big' e alternatif olabilecek başka bir şampuan arayışındayım..Yağlı saçlar için önerebileceğiniz bir şampuan varsa lütfen siz de paylaşın..Şimdiden teşekkürler..