Kahve Maskesi

Açıkçası maske ile uğraşacak pek vaktim olmuyor..Eminim çoğu çocuklu anne için de aynı şey söz konusudur..
Geçen cumartesi Mehmet Öz'ün programına denk geldim ve kendime göre hem hızlı, hem de ev malzemeleri kullanılarak yapılan bu maskeyi duyunca hemen denemeye karar verdim..Belki siz de denemek istersiniz diye buraya da yazayım dedim..
Maskenin güzel tarafı sadece iki malzemeyle yapılıyor olması..Zeytinyağı ve kahve..Çekilmiş her türlü kahvenin kullanılabileceğini söyledi Dr.Öz ..Özelikle kahvenin kan akışını hızlandırıcı ve dokuları sıkılaştırıcı etkisi üzerinde durdu..Tabi bir de granüller yapısı nedeniyle peeling etkisi de işe yarıyor..Zeytinyağı da hem besleyici hem de cilde ışıltı kazandırıcı etkide..
Bu ikiliyi karıştırıp, 1-2 dakika bekletip yıkıyorsunuz..Fazla bekletmeye gerek olmaması ve sonucun etkisinin anında alınması süper doğrusu..Özellikle kuru ciltler için çok faydalı olacağını düşünüyorum..Benim t bölgesi yağlı cildim bile iyi sonuç verdi..Çok sık olmamakla birlikte ayda bir kez yapılabilir..Bu arada ben türk kahvesi ile yaptım ve yememek için kendimi zor tuttum..:)Kokusu müthiş bir maske..